måndag 30 juli 2012

Hej säger en glad Jullan

Idag behövde jag inte jobba på macken, det gjorde en kollega istället. Åh så härligt att få en ledig dag sådär bara! Eller ledig och ledig men det blir ju som ledig när man får pyssla med det man ÄLSKAR.

Åkte hem till Ann idag och gjorde slingot på henne, gjorde hennes naglar och klippte hennes son. Allt det här gjorde vi ute på deras altan med en galet snygg pool framför oss. Njutning på HÖG nivå. Dock har jag inte dokumenterat min dag i bilder, för att jag är som jag är.... Men jag har satt det som mål - att dokumentera mera med bilder och sen ska jag fixa iordning min blogg.

Just nu sitter jag vid köksbordet och chillar. Jag har et glad med vin framför mig och håller på att göra iordning naglarna - SÅKLART! Kollar jusnt på internet om jag möjligen kan hitta märket beYu och Flormar. Bästa bästa laxken som finns. Tro mig, OPI suger! Men självklart går det inte att beställa så jag får väl se om det blir en nagellacksresa inom kort....

Jag i Alanya för två veckor sen. Guuud vad jag saknar det! Mina vänner är där nu, hade velat vara där med er nu tjejer! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar